وضعیت کاربر : مهمان
غذای تایلندی - سام تام کای کم

غذای تایلندی - سام تام کای کم

شناخته شده ترین سالاد تایلندی در دنیا، سالاد سام تام است که اصالت آن به کشور لائوس باز می گردد و در شهرهای شمال شرق تایلند بسیار پر طرفدار است.



عکس های ارسالی کاربران

imgs
imgs
imgs
imgs
imgs
imgs
imgs
imgs
imgs

کاربران گرامی در این بخش می توانید عکس های خود را در مورد این موضوع برای ما ارسال کرده و در مسابقه بزرگ سایت جهان در کیف شرکت نمائید.





مقالات مرتبط

آنچه باید درباره غذاها و نوشیدنی‌های تایلندی بدانید

2 نظر

اگرچه غذاهای تایلندی به داشتن مزه تند معروف هستند اما در واقع بین طعم های مختلف از جمله تند، ترش، شیرین، شور و تلخ در غذاهای تایلندی یک تعادل مناسب برقرار است. این شهرت چیزی فراتر از ترکیب کردن مزه ها در یک غذای اختصاصی برای استفاده از مزه های متضاد دو یا سه غذای مختلف است. به همین علت است که تایلندی ها دیگران را در غذای خود سهیم می کنند و غذاهای پخته شده به سبک آشپزی خانگی خود را بهتر می خورند. یکی از ابعاد متمایز غذای تایلندی این است که تقریباً در همه ی این غذاها از سبزیجات تازه و ادویه جات از جمله سس ماهی استفاده می شود البته استفاده از سس ماهی یکی از مشکلات گیاهخواران است با این حال با گفتن کلمه "جی" می توانید نشان دهید که گیاهخوار هستید. بی تردید تنوع خاصی در غذاهای مناطق مختلف تایلند وجود دارد؛ علت این تنوع، نفوذ همسایگانی مانند چین، لائوس، میانمار و مالزی بر این کشور است. اگرچه بعضی از رستوران های تایلندی در پخت غذاهای خاص تخصص دارند اما باید بدانید که در هر رستورانی فهرست ی بلند شامل غذاهای تایلندی و غربی وجود دارند و غذاهای تایلندی متنوعی که در نقاط مختلف این کشور طبخ می شوند را در کنار غذاهای بین المللی عرضه می کنند.

مکان مرتبطی برای این مقاله ثبت نشده است



لطفا نظر خود را بنویسید


A task was canceled.
A task was canceled.